poniedziałek, 15 czerwca 2015

Imitacja Prawdziwego Świata #02

Dojście do prawdy okazuje się bardzo trudne, gdy nawet nie wiesz, od czego zacząć szukać. Próbowałam szukać w internecie czegoś na temat "oszukańczych zmysłów" i "wiecznie ciemnego nieba", ale nie znalazłam niczego sensownego. Był tylko jakiś "omam" do tego pierwszego hasła, a o drugim nie było nic...
No nic, mówi się trudno i żyje się dalej! Postanowiłam na razie w ogóle się tym nie przejmować, a jedynie zwracać uwagę na każdy najmniejszy szczegół, który chociaż trochę byłby związany z moją obecną sytuacją. (To chyba zabrzmiało tak, jakbym właśnie bardzo to przeżywała, co nie?)
Ech... No i, tak w ogóle, to nie wiem, co o tym wszystkim mam myśleć... Sytuacja jest beznadziejna, nieważne z której strony by na to nie spojrzeć. Nawet to, że się do tego przyzwyczaiłam, wcale nie pomaga...
Chyba zaczynam popadać w depresję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz